2017. február 14., kedd

Valentin napi sms-ek


Ha a puszik esőcseppek, egy tengert küldök. Ha az ölelés falevél, egy erdőt küldök. Ha a szeretet örök, az örökkévalóságot küldöm NEKED!

Ha most megkerdeznék mit jelentesz nekem, én felemelt fővel azt mondanám: Semmit, semmit...csak az EGÉSZ ÉLETEMET!

A párnámra könny hull, mert nem lehetek veled.
Szívemben fény ragyog, mert NAGYON SZERETLEK!!!


Jön majd éjszakára nappal, tavasz követ minden telet, ígérem, hogy mindig a legjobb barátnõd leszek!

Csendes éjszakán, ha elér az álom 
minden emlékeddel te utánad vágyom,
álmodok felőled csendes kis meséket
és mindig az a vége, hogy IMÁDLAK TÉGED!!!
 
Egy gyengéd ölelés, egy édes csók, én így kívánok neked boldog Valentin napot!!!



Mikor kigyúlnak a fények, 
Pajkos tündérek zenélnek! 
Huncut mosollyal Rád kacsint, 
kicsi kendőből csillámot hint!
Így adja át az üzenetet: szépálmokat NEKED!



Képzeld, könyvet írok szerelmünk történetéről! Már megvettem egy csodaszép füzetet és beszámoztam az oldalait. Remélem együtt írom majd Veled!

Az élet egy játék, amelyben folyamatosan fejlődnünk kell, a szerelem maga pedig a játék megfejtése. Én tudom, hogy mi ketten nyerni fogunk!





Hiába tagadnám régóta szeretlek. Könnyeim titokban te érted peregnek.
Kértem a jó Istent, tanítson meg feledni. 
Az volt a válasza: Téged kell szeretni.

Kicsi szívem, kicsi álma, 
te vagy már a szívem párja! 
Szívem a szerelem lángjától ég, 
határ a csillagos ég!




Szívem tiéd! Imádlak, bár nincs hozzá jogom,
várlak bár nincs rá okom!


Kezem kezed nélkül, mint a virágillat nélkül. 
Ajkam ajkad nélkül, mint a reggel harmat nélkül.
Üres vagyok nélküled, mint víz nélkül a tengerek!





Ha kinézek az ablakon látom a Hold fényeit, 
te látod szemem könnyeit, 
s ha itt lennél és kérdeznéd mi a bajom,
azt felelnem: HIÁNYZOL NEKEM NAGYON! 

Te azért születtél, hogy szeressenek, 
Én azért születtem, hogy szeresselek! 
Csak annyit ér az életem, 
amennyi boldogságot Te adsz nekem! 
SZERETLEK!!!

Nevet a szél, süvít és zokog, 
szeretni mást én sohasem fogok, 
míg égen csillag ragyog 
én addig tied vagyok!







Szeretnék Szeretni, Szerelmet Szerezni, 

Szerelmes Szívemet Szívedhez Szegezni. 
Szólj hát Szaporán, Szívemnek Szerelme, 
Szerelmes Szívemmel Szeretnem. Szabad-e?



Gondolatom körötted kering minden nap, 
vajon még meddig nem láthatlak?! 
Ha most ott lennék veled, elringatnálak, 
s ha már alszol füledbe súgnám: Kívánlak!



Hogyha szárnyam volna, mint a gerlicének 
nem SMS-t küldenék, hanem magam jelennék meg. 
Öledbe hajtanám bánatos fejemet, 
füledbe súgnám, hogy NAGYON SZERETLEK!


Szeretném, ha tudnád, hogy szeretlek téged, 
szeretném ha tudnád csak miattad élek!
Szeretnék a szemedbe mélyen belenézni 
és elmondani, hogy nem tudok nélküled élni!

Szerelmem én csak rád tudok gondolni, minden pillanatban, hiányzik az izgató tested és a hatalmas micsodád.



Jó lenne hallani hangod, érezni 
ahogy forró kezed végigsimul izzó testemen!
Hallani szíved dobogását egy kettesben eltöltött éjszaka útán!
 
 Fájni kell a szívnek, ha igazán szeret, 
mert fájdalom nélkül szeretni nem lehet.
Felhevült szívvel lopjuk a szerelmet,
mert titkolni kell: SZERETLEK!




Érzem ahogy a forró könny égeti arcomat, 
érzem ahogy lágyan simogatsz. 
Érzem hogy néha itt vagy velem, 
de bárcsak örökké fognád a két kezem!




Te vagy a kezdet, te vagy a vég, 
Nélküled felhős az ég, 
csak veled látom szépnek a napot 



Az égre nézek, és a hullócsillagok 
záporában könnycseppek gördülnek végig az arcomon...
a kíváság temérdek: Téged szeretnélek, 
mert SZERETLEK, és félek, elveszítenélek...


Nem ígérek kincset, csillagot, 
csak egy hű szívet adhatok! 
Érzem másé nem lehetsz,  
én is csak a tied, ha igazán szeretsz!

  Valaki a távolból rólad álmodik, 
rólad szövi legszebb álmait, 
valaki örül ha veled lehet, 
valaki szemében és ez a valaki hidd el én vagyok!
Miattad könnycsepp ragyog!

Szeretnék Szeretni, szabad-e szívemet szívedhez szegezni?
Szólj hát szaporán szerelmes szavakkal! Szívemnek szirmai százfelé szakadnak!
Ha könnycsepp lennél a Szememben, sohasem sírnék, Nehogy elveszítselek...

Elvitted tőlem a napot, 
a holdat és minden csillagot. 
Többé szivárványt sem láthatok,
nem mámorítanak illatok. 
Nélkülük még elvagyok, 
de nélküled én meghalok.


Félve lázasan a nevedet suttogom, számon még csókod emléke kisért, a képen az arcodat simogatom te vagy az eggyetlen ki a szívembe fért.


Ha szeretsz.... nyomd meg a gombot!! ... Tudtam én... de édes vagy! Na elég már, még mindig nyomod...?? Tehát SZERETSZ! Én is TÉGED!!!



Mosolyog a felhő, mosolyog az ég is!
Ha lefeküdnénk... mosolyognék én is! :)


Ha rózsákkal álmodnál, tudd azok türelmem virágai. 
Ha csókról álmodnál érezd, azt én küldöm. 
Ha netán velem álmodnák, tudd Te is álmaimban jártál.


Szeretlek, mert ilyen vagy,
 szeretlek mert enyém vagy,
 szeretlek, mert társam vagy, 
szeretlek, mert szeretlek!


 Szeretnék könnycsepként megszületni a szemedben, végiggördülni az arcodon és meghalni a szád szélén...

Para indul. Uh! Ki van mögöttem?
És ki evett a villácskámmal?
És miért ilyen nagy a szemed nagyi?
Na és ki alszik velem az ágyacskámba??

Pici erdőben pici nyuszi, 

Pici szádra pici puszi. 
Egy bűnöm van nem nagy vétek. 
Két szó az egész: SZERETLEK TÉGED!



Önnek egy jóéjt puszis üzenete érkezett!
Kérem a cuppanás után aludjon el és álmodjon a feladóról! 
((CUPP))

Küldtem hozzád egy angyalt, hogy vigyázzon Rád, de visszajött, mert az angyaloknak nem kell egymásra vigyázniuk!

Kinézek az ablakon, látom a napot ragyogni, 
Érzem a könnycseppet az arcomon lefolyni. 
Ha most itt lennél, s kérdeznéd mi bajom, 
Annyit mondanék: hiányzol, de nagyon!

Ha nem látlak, szívemet felemészti a bánat,
ezért szeretnék mindig veled lenni,
s egy életen át szeretni!

Szeretnék veled lenni egy éjszakán, 
Elmondani, hogy szeretlek igazán. 
Szeretnék a karjaidba lenni,
S a csókjaidat érezni, s azt a pillanatot soha nem feledni...

 
Leszáll az est, jön egy manó, 
apró, álmot hozó. 
Kicsiny zsákja vállát nyomja, aludni fogsz, ő már tudja. 
Bebújik melléd az ágyba, és füledbe súgja: 
JÓ ÉJT, TE DRÁGA!


Ha az égen lemegy a nap, 
te akkor is az eszembe vagy! 
Te vagy reménységem csillaga 
és csillag nélkül sötét az éjszaka!

 Soha nem felejtem az éjszakát, 
csillogó szemeit és halk szavát! 
Rögtön az elején tudtam, 
hogy ő meg én, egymásra rátaláltunk!

          Szeretlek, mint maci a mézet, 
szeretlek, mint virág a vizet, 
de senki sem szeret úgy, 
ahogy én szeretlek Téged!

           Szeretnék boldog lenni, 
kezedet fogva mindennek örülni! 
Örülni neked, a holnapnak, a mának
és éreztetni veled, hogy mennyire IMÁDLAK!

            Szeretnék szemedbe nézni,
elmondani nélküled nem érdemes élni. 
Ha a síron túl is van egy élet, 
ott sem szeretnék mást, csak téged!

  Nevet a szél, süvít és zokog, szeretni Mást én sosem fogok, míg égen Csillag ragyog, én addig tied vagyok!

           SZERETNI SZÉP ÉS NEMES DOLOG, 
CSALÓDNI FÁJ EZT TE IS JÓL TUDOD. 
DE BOLDOG CSAK AKKOR LEHETSZ, 
HA AZ LESZ TIÉD, KIT IGAZÁN SZERETSZ.



 Tudnod kell hogy Tied a szívem, 
elcsented, de vissza nem kérem,
s mert szív nélkül élni nem lehet, 
cserébe elhoztam a Tiedet. 
      
UNALMAMBA FULLADT MAGÁNYOM,
CSAK AZT A SZÉP ÓRÁT VÁROM,
MIKOR ÚJRA VELED LEHETEK. 
TUDNOD KELL: NAGYON SZERETLEK!
Üres az ágy és nem jön az álom, 
nem szól a zene hiába várom.
Üvölt a csend és hallgat az élet, 
rámtör az érzés: SZERETLEK TÉGED  
  
           Valaki nagyon szeret téged,
valakinek fáj a szíve érted, v
alaki éjszakákon át csak miattad zokog, 
bevallom neked ez a valaki ÉN vagyok !!

          o Szíved egy cella, melynek én vagyok a rabja .Nem tudok szabadulni, de nem is akarok, mert a szíved rabjának lenni csodás dolog.

Szükségem van a napra, a holdra és rád. 
A napra nappal, a holdra és a csillagokra
éjszaka, rád pedig örökké

           Te tanítottál meg szeretni, most légy mester és taníts meg feledni!!!!!


           Te vagy a nap mely lenyugszik este,
Te vagy a hold az éjszakában,
Te vagy a csillag mely szemembe ragyog, 
Te vagy az élet, s nélküled nem vagyok!

Oly szenvedélyesen szeretlek, hogy szerelmem nagy részét elrejtem, nehogy rád nehezedjen a súlya!

Én jó vagyok, ha van miért, 
Én hű vagyok ha van kiért, 
És szeretek, ha kellemes, 
n szenvedek, ha érdemes!
  Mikor szívünk először összedobbant,  
mikor szemed rám nézve lángra lobbant, 
mikor az első csókod az ajkamra égett, 
én már akkor úgy éreztem, meghalok érted!

Nem mondom, hogy szeress, csak gondolj rám, ha szíved nem érzi, úgyis hiába mondanám: SZERETLEK!

Féltelek!!! Ha tehetném vigyáznám minden léptedet. 

Vigyáznék rád, mint egy angyal.
Hisz Te vagy ki már akkor hiányzik,
mikor ébred a hajnal!!!

Mindnyájan angyalok vagyunk,
de csak egy szárnyunk van.
Csak akkor tudunk repülni,
ha szorosan átöleljük egymást!
  
Se a nappal se az éj, nincs semmilyen szenvedély, 
ami Nálad jobban kell, és ez sosem múlik el!      

Sokat gondolkodtam, vajon meddig remél az ember?
Most már tudom: AZ UTOLSÓ PILLANATIG!!!

          Szállj a széllel kedvesem,
Csillogó szemeddel ints nekem
S álmodban, repülj hozzám sebesen.

        
 Szép vagy, mint a hajnalcsillag, mindig csak Rád gondolok, Szemed csodás csillogása, minden nap előttem ragyog!

           Szerelem. Ahogyan a szél meglebbenti a függönyt. 
Nem a függöny. Nem a szél. A lebbenés...

      
     Szeress őszintén és tiszta szívből, lehet, hogy könnyen sebezhetővé válsz, de teljes életet csak így élhetsz!

           Szeretem a szemed, szeretem a szád, egy dologra gondolok mindig csak rád!



            Szeretlek mert szeretlek, imádlak mert imádlak, szép vagyok mert szép vagyok, szép vagy mert szeretlek!!!

          Téged hallak, ha tompán zúg a hullám és partra döng,
 a ligetben ha néma csönd borul rám, téged köszönt.
         
           Vannak dacos ajkak mik soha nem beszélnek, 
de reggel a könnyes párnák mindent elmesélnek!



       Szeretlek Téged mint éj a holdsugarat, 
mint virágos napot az alkonyat, 
mint sivatagi vándor a harmatot.
Úgy szeretlek én!


Mikor rózsát látok, te jutsz az eszembe, 
ha a neved hallom könny szökik a szemembe. 
Nehogy azt hidd, hogy el foglak feledni, 
mert én téged örökké foglak szeretni.

Szeretnék nevetni, szívemből ölelni, 
Apró csókokat arcodra lehelni. 
Minden reggel melletted ébredni, 
édes csókkal álmodból kelteni.

Egy gyöngéd ölelés, mely elfeledtet mindent, 
Csak a pillanatnak élsz, mely megér minden kincset! 
Egy forró csók, mely tüzes a vágytól!
Érzem örökre hozzád láncol!!! 

Boldogság nélkül nem tudnék élni. 
Nélküled kicsim nem tudnék remélni. 
Nem lesznek többé valótlan álmaink. 
Valóra válnak közös szép vágyaink. 

Két szív mely egy ritmusra dobog, 
két lélek mely csak együtt ragyog. 
Ezek vagyunk ketten, csak te meg én,
szerelmünk soha véget nem ér.

 Ha patak partján szomorúfűz volnék, 
alkonyatkor csendben rád hajolnék. 
Füledbe súgnám altató mesémet, 
elmondanám százszor, mennyire szeretlek.SSzere

8 megjegyzés:

  1. Naon jók ezek!!!!!!!!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. szeretem a
    szemed,szeretem a
    szád,
    egy dologra gondolok
    mindig csak
    rád!

    VálaszTörlés
  3. Gondoltam valamire,
    És képzeld csak
    Te voltál.
    Nem tudtalak elfeledni,
    Mert te mindig belopóztál!

    VálaszTörlés
  4. nem gondoljátok hogy unalmasak vagytokkk:)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép versek !Akinek vannak valódi érzései azt meghatják ezek az érzelmes mondatok!Köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Kikeleti délután láttalak meg téged, szerelem volt elsőre,
    Nem hiszed!?
    De tényleg!
    Barna szemed engem tehozzád láncolt,
    nem engedlek többé magamtól távol.
    Hisz nincs annál szebb perc, ha
    szívünk együtt dobban,
    szeretlek téged napról-napra jobban!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó kis verseket találtam itt a szerelmemnek Valentin napra :) Pussziii :*

    VálaszTörlés
  8. Non jó idézeteket találtam! kedden suli-valentinnap ès lehet cetlit kuldeni. Ezekből választom ki h mit írjak bele! :)

    VálaszTörlés