2010. június 18., péntek

Szeress engem akkor is, ha megöregszem, ha kint botorkálok, vagy az ágyba fekszem.




Gyermekemnek

"Szeress engem akkor is,ha majd megöregszem,
ha kint botorkálok,vagy az ágyban fekszem.
Bocsásd majd meg nekem,ha néha hibázom,
hisz téged szeretlek a legjobban a világon.

Nem tudhatom mennyi időt ad nekem az élet,
de aggódásom egy percig sem szűnik meg érted.
Tudnod kell,hogy anyai szívem csak érted dobog,
hallgasd meg kérlek,mit most elsuttogok.

A sors legszebb ajándéka,hogy te megszülettél,
szeretlek akkor is,ha néha rosszat tettél.
Te vagy nekem a legféltettebb kincsem,
hisz egy anyának rossz gyermeke nincsen.

Remélem az évek alatt jóra neveltelek,
s ha felnőtt leszel,én akkor is ugyanúgy féltelek.
Jusson eszedbe,ha én már nem leszek,
a síron túl is vigyázok rád,mert nagyon szeretlek."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése